• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Obecnie o sile firmy nie świadczy wyłącznie to jak podchodzi do chociażby kwestii jakości bądź cen. To naturalnie niezmiernie ważne czynniki, ale fakty są takie, że w żadnym razie nie można deprecjonować rangi promocji. Są takie branże, w których reklama odgrywa bardzo dużą rolę, są również te, w których nie odgrywa ona istotnej roli, lecz w zasadzie o reklamę trzeba zadbać! Oczywiście owy artykuł jest przede wszystkim adresowany do tych osób, które posiadają niedużą firmę, o zasięgu lokalnym. W takowym przypadku czymś zbędnym jest chociażby to, aby inwestować pieniądze w reklamę ogólnokrajową, a w szczególności, że to nierealne i drogie.
Można śmiało powiedzieć, iż w przypadku takiej firmy, która przede wszystkim własną ofertę kieruje do ludzi z tylko jednego miasta, np. Gorzowa Wielkopolskiego, najlepszym rozwiązaniem są różnego rodzaju media lokalne. Generalnie reklama w lokalnych mediach, na przykład rozgłośni radiowej albo tygodniku, nie jest bardzo droga. Chociaż nie można tylko ograniczyć reklamy do tradycyjnych mediów. Także godne naszego zainteresowania są lokalne portale internetowe, nawet fora dyskusyjne. Weźmy choćby pod uwagę tak zwany marketing szeptany. Kiedy buzz marketing jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są naprawdę dobre.
Biuro podatkowe
Biuro podatkowe
Biznes
Gospodarka

Pozostałe artykuły tematyczne:

Categories: Biznes

Comments are closed.